Pinja kevään harjoittelussa SBS Lapuan seurassa
P12Julkaistu: 24.03.2024 20.22

Pinja kevään harjoittelussa SBS Lapuan seurassa

Hei!

Minun nimeni on Pinja Nevanranta ja olen 20-vuotias. Opiskelen Kuortaneen urheiluopistolla viimeistä vuotta liikuntaneuvojaksi, ja minulla on tällä hetkellä menossa valmennuksen harkka. Tulin SBS Lapuan seuraan tekemään harkkaa, koska laji kiinnostaa minua. Minulla on lajista pelikokemusta noin 8- vuoden ajan, sekä tykkään käydä katsomassa F-liiga otteluita (Jymyn ja SPV:n pelejä). SBS Lapua kuulosti mielenkiintoiselta ja toiminnalliselta seuralta sekä seura oli omalta paikkakunnalta, joten tämä oli hyvä valinta harjoittelupaikaksi.

Työharjoittelun osalta minulla tavoitteita, että haluan kehittää valmennukseni ja ohjaustaitojani, sekä oppia uusia asioita. Olen mukana jokaisessa joukkueessa, joten voitte kysyä rohkeasti liikuntaan liittyvissä kysymyksistä minulta.

Harjoittelu terveisin

Pinja