MAR

Ilmajoki Halli

Hienoa taistelua Ilmajoella!!

Hienoa taistelua!!

Toiseen peliin saatiin hieman apuja, kun Vilho tuli hieman toipilaana maaliin, että saatiin yksi vaihtomies (poika) lisää 😊. Otteluun lähdettiin matalalla karvauksella ja koitettiin saada maalipaikat terävillä vastahyökkäyksillä. Ensimmäinen peli oli jo todella fyysinen ja tiedettiin penkin takana, että poikien jalkaa alkaa painamaan jossain vaiheessa.

Ensimmäinen erä lähti liikkeelle Vilhon hyvillä torjunnoilla ja loistavalla puolustus pään pelaamisella. Tällä kertaa ei tarvinnut kaivaa ottelun avausmaalin palloa oman maalin verkoista, sillä Anselmi Vaaranmaa iski hienon maalin ajassa 4:20. Puolustus pään pelaaminen onnistui täydellisesti ensimmäisessä erässä ja erätauolle mentiin Lapuan johdossa 1-0.

Ottelu sai edetä hieman yli 17min kun SB Kauhajoki tasoitti ottelun tilanteeksi 1-1. Anselmi Vaaranmaa oli ottelussa pelipäällä ja onnistui heti seuraavassa vaihdossa iskemään Lapuan uudestaan johtoon. Kauhajoki teki seuraavat kolme maalia ja Lapuan erän loppupuolella kaksi kavennusmaalia oli Santeri Koiviston ja Aaron Tuorin käsialaa. Kolmanteen erään lähdettiin tilanteessa 6-4 SB Kauhajoen eduksi.

Kolmanteen erään lähdettiin rohkeasti nauttimaan pelistä. Tästä erästä tulikin aikamoinen maalinteko kisa. Vaikka tämä erä hävittiin, niin taisteltiin hienosti pelin loppuun asti. Matias Finnilä teki kolme hienoa maalia ja Eetu Rikala yhden maalin.

Kommentit:

Turnauksen pelaajamäärään nähden pelattiin aivan mahtavat 2 peliä. Pojat teki jälleen niitä asioita, mitä heiltä pyydettiin tai itseasiassa hieman enemmän. Kaikki pojat pääsi tehopisteille!!! On hienoa nähdä kuinka pelaajat kehittyy ja jokaiseen peliin saadaan itsevarmuutta omaan tekemiseen. Toivotaan että kahden viikon päähän saadaan vähintään 3 täyttä hyökkäyskenttää, niin katsomo saa nähdä hienon taistelun sarjakärkeä vastaan, kun vastaan asettuu NJ jymy. Seuraavat 2 viikkoa keskitytään ainoastaan siihen peliin ja pelataan syksyn paras peli.

Ottelun torjunnat meni

Vilho Saunanen 18 torjuntaa